Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Framtiden...

Av Mirela - 17 november 2013 16:15

Plugg , plugg och plugg , ja det är det jag har gjort idag eftersom att jag har prov denna veckan.

Plugg är ju inte så kul men det är viktigt och det måste göras.

Men ibland kan det faktiskt vara kul.

Varför pluggar man?

Jo för att det är ens framtid.

Lärarna vill ju se vad du kan för att sen sätta ett betyg och det är betyget som avgör din framtid.

Har du höga betyg får du en bra framtid medans låga , inte lika bra. 

Det är en skön känsla att få jobba med det man vill men då krävs det ju bra betyg.

Asså alla förstår ju vad jag menar men dom flesta vill inte inse det så därför gör dom sig barnsliga speciellt i grundsolan.

I stället för att kämpa.

Jag säger dom här orden eftersom att det är mina åsikter sen får ni ha vilken åsikt som helst.

Tre ord PLUGGA=KÄMPA=FRAMTID



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirela - 22 november 2013 16:00

Nu är skoldagarna förbi , skolveckan är som bortblåst och man kan äntligen andas ut , i alla fall för denna veckan. Man kämpar och kämpar varje vecka och snart kan man få andas ut på riktigt. Julovet är om några veckor , efter julen blir det år...

Av Mirela - 22 november 2013 07:30

  Nu går vi sista dagen i skolan för denna veckan , fredag. Veckan har verkligen flugigt i väg , vart tog dagarna vägen. Tiden går verkligen fort och innan vi vet ordet av så är det jul igen.  Men tills julen kommer får vi ta var dag för sig ...

Av Mirela - 21 november 2013 17:20

Plugg , plugg och mera plugg. Det är det dagen har handlat om. En helt vanlig dag , någon gång måste det ju bli en förendring. Men det känns skönt att få det gjort , man kan känna sig fri och levande när allt plugg är färdigt. Dena dagen har ...

Av Mirela - 21 november 2013 15:20

En till skoldag avklarad , nu är det bara en kvar. Är så trött nu förtiden , konstigt eller det börjar ju bli vinter nu. Jag är förbered på den nykommande årstiden , vintern 2013 är ni redo. Ja...

Av Mirela - 21 november 2013 06:24

Godmorgon! En helt ny dag , en helt ny början , torsdag.... Jag bloggade ju inte så mycket i går p.g.a att jag var upptagen hela dagen. Först var jag med Wilma här hemma hos mig för att sen åka till skyttecentret. Detta tog upp hela dagen men ...

Presentation

Hej och välkomna till bloggen om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är den bästa bloggaren.
 Kenza
 Paow
 Blondinbella
 Kissie
 Nellie B
 Foki
 Forni

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards