Alla inlägg den 18 november 2013

Av Mirela - 18 november 2013 20:09

Nu har ni ju väntat ett tag och det känns som att det är tid för att lägga upp ett inlägg.
Idag har det varit en ganska trist dag.
Jag har vilat upp mig och i morgon tar jag nya tag.
Men att vila är inte det ända jag har gjort idag , jag har suttit mycket vid datorn och varit lite teknisk av mig.
Jag har pluggat i massor och har förberett mig för i morgon.
Det är sånt som man gör en vanlig vardags kväll:)

Av Mirela - 18 november 2013 12:17

Hej igen!

Även fast jag är sjuk så orkar jag skriva ett till inlägg.

Det flyter på , det här med bloggandet och det är väldigt roligt.

Jag blir glad av att blogga och älskar det jag gör.

Jag får liksom en lugn känsla av det.

Det är skönt att få skriva av sig i bland.....hmmm.....inte i bland utan varje dag.



Nu tänkte jag skriva om hur dagen har varit hitills.....

Aaaaa då finns det ju inte så mycket att skriva om men något har man väl alltid gjort eller......

Jag har varit sängliggandes eftersom att jag är sjuk.

Men när mina 2 kompisar ringde mig och så var jag uppe igen.

Deras glada personligheter och deras skratt piggar ju alltid upp.

Jag har verkligen hittat skit goa vänner nu och jag är verkligen glad för det.

Yes det är väl lite av vad som har hänt än så länge idag.


Ha en bra dag! 


Av Mirela - 18 november 2013 07:14

Hoppas att ni har laddat om ordentligt under helgen ,för idag är det första skoldagen på denna veckan-Måndag.
Jag hoppas verkligen att ni har gjort det .
Så att man klarar av veckan alltså.
Jag är fortfarande sjuk med halsont och förkylning så idag blir det ingen skola för mig.
Det känns tråkigt att inte gå till skolan idag , men är man sjuk så är man.
I morgon tar jag nya tag , då ska jag till skolan igen.
Idag ska jag nog vila ut ,fortsätta att plugga på proven och sen.....aaaaa inte så mycket.

Men uppdat kommer det lovar jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkomna till bloggen om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är den bästa bloggaren.
 Kenza
 Paow
 Blondinbella
 Kissie
 Nellie B
 Foki
 Forni

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards