Alla inlägg den 21 november 2013

Av Mirela - 21 november 2013 17:20

Plugg , plugg och mera plugg.

Det är det dagen har handlat om.

En helt vanlig dag , någon gång måste det ju bli en förendring.

Men det känns skönt att få det gjort , man kan känna sig fri och levande när allt plugg är färdigt.

Dena dagen har inte varit så händelserik , men thats life.

Det går som en berg o dalbana , upp och ner.

Just nu känns livet på topp och det känns som att ingen kan bryta ner mig nu.

Min dag har bestått för mesta dels av småsaker.

Bara vanliga hedliga mänskliga saker.

Ganska tråkig dag med det blir bättre med tiden......



Av Mirela - 21 november 2013 15:20

En till skoldag avklarad , nu är det
bara en kvar.

Är så trött nu förtiden , konstigt eller det börjar ju bli vinter nu.
Jag är förbered på den nykommande
årstiden , vintern 2013 är ni redo.
Jag har laddat upp med alla varma
och gosiga kläder inför vintern.
Nu är det bara en jacka och en mössa kvar sen är jag redo att få en
mysig vinter.
Om inte ni har gjort det , är det ett
tips , för snart är vintern igen.
Är ni redo för vintern 2013 , det är jag!

Okej ett låååångt tjat om vintern , nu
tycker jag att vi pratar om något
annat.
Hur var eran dag i skolan , min gick
lite från och till.
Jag och minna närmsta vänner går i två olika klasser 7b och 7a.
Ibland har vi olika lektioner på olika tider , detta gör att jag blir ensam en hel lunchen och en hel rast.
Det är trist att vara ensam bara så att ni vet , ser ni någon som är ensam gå och prata med den personen sitt inte bara där och se på , gör något istället.

Men nu måste jag plugga ,
uppdate kommer.

Av Mirela - 21 november 2013 06:24

Godmorgon!

En helt ny dag , en helt ny början , torsdag....
Jag bloggade ju inte så mycket i går p.g.a att jag var upptagen hela dagen.
Först var jag med Wilma här hemma hos mig för att sen åka till skyttecentret.
Detta tog upp hela dagen men jag lovar att jag kommer bli bättre med tiden.
Det kommer bli lättare att blogga om ni stödjer mig ,
skicka en kommentar eller lika en bild.
Det gör min dag. Tack!

Nu önskar jag er en riktigt bra dag......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkomna till bloggen om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är den bästa bloggaren.
 Kenza
 Paow
 Blondinbella
 Kissie
 Nellie B
 Foki
 Forni

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards