Alla inlägg den 22 november 2013

Av Mirela - 22 november 2013 16:00

Nu är skoldagarna förbi ,

skolveckan är som bortblåst och man kan äntligen andas ut , i alla fall för denna veckan.

Man kämpar och kämpar varje vecka och snart kan man få andas ut på riktigt.

Julovet är om några veckor , efter julen blir det årskifte och jag är redo för  vintern 2013.

Jag är redo för årskiftet 2014.

Hoppas inte på några större förväntningar på kompisfronten men jag vill ju

utväcklas ännu mer i mina studier även fast det går bra.


En almän grej som jag verkligen vill ska förendras är mobbning.

Det är det värsta jag vet och jag vill att det ska utrotas.

Förgyll dagen för någon idag , skicka minst 5 bra sms innan dagen är slut till någon du tycker om , någon du älskar , någon du inte brukar prata så mycket med , en som behöver extra stöd just nu och en familjemedlem.

sprid vidare detta till alla du känner och få din dag förgyld.


Vi får väl se vad som händer idag........



Av Mirela - 22 november 2013 07:30

 

Nu går vi sista dagen i skolan för denna veckan , fredag.

Veckan har verkligen flugigt i väg , vart tog dagarna vägen.

Tiden går verkligen fort och innan vi vet ordet av så är det jul igen.

 Men tills julen kommer får vi ta var dag för sig , en dag i taget.


                             

 Checklist           

   

•Skolan-Sista dagen i skolan idag , phuuuu.....

                                                     

•Gitarr-Musik får mig alltid på topp.

                     

•Lite hundträning-är ju alltid kul.


•Mysa-vad gör inte en fredag

                                                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkomna till bloggen om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är den bästa bloggaren.
 Kenza
 Paow
 Blondinbella
 Kissie
 Nellie B
 Foki
 Forni

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards