Alla inlägg den 19 november 2013

Av Mirela - 19 november 2013 20:32

Nu är denna dagen över och det har blivit kväll.
Det betyder att det är dags för att slappna av , chilla , ladda om , vad som helst bara man tar det lugnt och njuter.

Jag känner mig väldig nöjd med mitt pluggande , det ger verkligen resultat och nu när det är färdigt känns det verkligen som att man kan känna sig avslappnad.
Just nu sitter jag här i soffan , har laddat upp med snacks och kollar på fotboll , Sverige vs Portugal.
Go Sweden.
Håll tummarna nu.

Av Mirela - 19 november 2013 17:53

Här kommer bilder på två nya grejer från hm.
Har väntat så länge på dom här grejerna och är så glad att ha fått dom.

Av Mirela - 19 november 2013 15:01


Idag var det första dagen för mig på denna skolveckan.

Jag har verkligen laddat om så gått som det har gått men trötheten och förkylningen sitter fortfarande kvar.

Men det stopar inte mig för att gå till skolan i alla fall:)

Det är skönt att vara tillbacka!


Jag kom nyss hem från skolan.

Aaaa inte nyss , för cirka en timme sedan.

Sen dess har jag skrivit på min text som ska lämnas in i morgon.

Den är inte riktigt färdig än eftersom att jag bloggar emmellanåt.

Jag har även ätit lite och gjort lite småsaker.


Jag ser fram emot en fortsatt bra dag och önskar er en bra dag också.

Tack för att ni läser och stöttar mig i bloggandet.

Känns så bra!



Av Mirela - 19 november 2013 06:34

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkomna till bloggen om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är den bästa bloggaren.
 Kenza
 Paow
 Blondinbella
 Kissie
 Nellie B
 Foki
 Forni

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards